Ota kaikki irti verkkokaupasta ja mobiilisovelluksesta
Yksi tili – kaksi kanavaa: ProMartin verkkokauppa ja mobiilisovellus
Tiliasiakkaana yrityksen on mahdollista asioida ProMartin verkkokaupassa ja käyttää mobiilisovellusta. Molemmissa kanavissa toimivat samat asiakaskohtaiset hinnat, yritykselle räätälöidyt tuotelistat (katso video alla) sekä samat käyttäjätunnukset. Mikäli olet siis käyttänyt verkkokauppaa, voit aloittaa mobiilisovelluksen käytön heti, ja toisinpäin.
Tunnukset ja tilin aktivointi
Mikäli yrityksellesi ei tilinavauksen yhteydessä avattu tunnuksia verkkokauppaan, voit pyytää ne asiakaspalvelusta, tai tämän sivun chatissa. Kerro sähköpostiosoite tai -osoitteet, joille tunnukset halutaan avata. Tunnukset voidaan avata useammalle käyttäjälle, joilla on oikeus tilata tuotteita yrityksen nimissä.
Kun olemme luoneet tunnukset, saat sähköpostiin tilin aktivointilinkin, jossa pääset asettamaan salasanan. Tämän jälkeen voit kirjautua verkkokauppaan ja mobiilisovellukseen.
Tuotelistat nopeuttavat tilaamista
Videon kesto 1 min.
Tuotelistat toteutetaan yhdessä oman teknisen myyjän kanssa. Listoja voi olla yksi tai useampi esim. eri tuoteryhmien mukaan, eli kahvit, teet ja käsipaperit yhdellä listalla, telat ja pensselit toisella – ja tietysti asiakaskohtaisin hinnoin!
Tuotelistat näkyvät sekä verkkokaupassa, että mobiilisovelluksessa.
Ostoskorien tallennus
Videon kesto 1 min 30 sek.
Ostoskorin voi tallentaa myöhempää tilausta varten. Voit myös tallentaa useita koreja ja yhdistää ne yhdeksi.
Kassa ja tilauksen viimeistely
Kassalle on tuotu valmiiksi käyttäjän ja yrityksen yhteystiedot, ja mikäli muutoksia tai lisäyksiä ei tarvita, on ostoksen viimeistely nopeaa. Voit kuitenkin muokata esimerkiksi toimitusosoitetta, lisätä tilausviitteen tai liittää tilauksesi johonkin tiettyyn projektiin.
